Anmälan till Veteranmarschen 2019

Anmäl dig nu!
Fyll i nedanstående formulär för att anmäla dig (Anmälningsavgift: 250 kr/etapp, hela marschen kostar 2500:-) till Veteranmarschen 2019. Glöm inte att ange etapp/etapper du tänkte gå. Det går mycket bra att gå delar av en etapp. Meddela oss det under Övriga upplysningar nedan.

OBS! Veteranmarschen är inte en tävling och alla är välkomna att gå med i Veteranmarschen, civil-, militär-veteran, insatspersonal, anhöriga eller om du sympatiserar med vårt mål med marschen.
Marschen genomförs gemensamt i grupp och håller en marschfart om ca: 5 km/tim.

Anmälningsavgift: 250 kr/etapp (hela marschen kostar 2500:-)
I avgiften ingår: Veteranmarschen T-shirt (så lång lagret räcker) och tygmärke, övernattning/boende, mat, frukt och dryck under marschen.
Ingår endast vid förbetalning och anmälan OBS senast 26 maj.
-- Glöm inte att kryssa i om du önskar övernattning/boende och eventuella allergier--

OBS: T-shirt och övriga extra saker som tygmärke får ni vid start.

Veteranmarschens mål
Veteranmarschen genomförs för att uppmärksamma och hedra Sveriges alla civila och militära veteraner och även deras anhöriga. Marschen är INTE en protest manifestation, eller en plats för politiska budskap, och den tar inte ställning för eller emot krig, Försvarsmakten eller insats/mission.

Integritetspolicy
Hur vi behandlar dina personuppgifter är viktigt för oss eftersom vi vet att det är viktigt för dig. I vår integritetspolicy kan du läsa hur denna hantering ske. Vid frågor kontakta kansliet enligt uppgifter längst ned på sidan.
Närmaste anhörig / kontaktperson
Vi behöver detta för att kunna kontakta dem om något skulle hända under Veteranmarschen
Etapper
Markera om du går hela sträckan eller vilka etapper.
Det också bra att gå en del av etappen, med början eller avslut vid lunchstället. Se information vid respektive etapp.
Deltar   Boende

Övriga upplysningar
(gällande t.ex. allergier, sjukdom, specialmat, önskar gå del av sträcka, mm.)
Betalsätt