30% medlemsrabatt!
Medlemmar har 30% rabatt på utvalda produkter. Rabattkod fås från kansliet och anges i kundvagnen vid betalning. Rabattkoden gäller inte Gula Bandet produkter, försäljningen går oavkortat till Kamrathjälpen och vårt kamratstöd.

Profilshopens köp- och leveransinformation
I samarbete med Ecster (Handelsbanken) erbjuder vi säker kortbetalning och Swish genom e-handelskassan Ecster Pay.

Order under 100 kronor expedieras ej! Expedition och fraktkostnad tillkommer med 39:-/order. Vid skrymmande frakt tillkommer extra kostnad och det anges i produktbeskrivningen.
Fullständiga köpvillkor och leveransinformation hittar du här >>

Du når profilshopen helgfria måndagar kl 8-17, på telefon 070-381 27 99, övrig tid kan du lämna ett meddelande på svararen eller skicka ett mejl till profilshop@fredsbaskrarna.se, så återkommer vi så snart vi kan.

Hur man handlar i profilshopen
>> Klicka här för att läsa hur man handlar i profilshopen >>

Ditt stöd är värdefullt!
Genom att handla i profilshopen hjälper du oss att tillvarata veteranernas och deras anhörigas intressen.
Uppdaterad: 2019-09-03, av Per Lennartsson
Riddargatan 29