50% på utvalda produkter
Passa på! Just nu har vi 50% rabatt på utvalda produkter!

Profilshopens köp- och leveransinformation
I samarbete med Ecster (Handelsbanken) erbjuder vi säker kortbetalning och Swish genom e-handelskassan Ecster Pay.

Order under 100 kronor expedieras ej! Expedition och fraktkostnad tillkommer med 39:-/order. Vid skrymmande frakt tillkommer extra kostnad och det anges i produktbeskrivningen.
Fullständiga köpvillkor och leveransinformation hittar du här >>

Du når profilshopen måndag-fredag kl 8-17, på telefon 08-25 50 30, övrig tid kan du lämna ett meddelande på svararen eller skicka ett mejl till kansliet@sverigesveteranforbund.se, så återkommer vi så snart vi kan.

Hur man handlar i profilshopen
>> Klicka här för att läsa hur man handlar i profilshopen >>

Ditt stöd är värdefullt!
Genom att handla i profilshopen hjälper du oss att tillvarata veteranernas och deras anhörigas intressen.
Uppdaterad: 2020-04-01, av Christine Buschmann Sirafi
Riddargatan 29