Profilshopen har sommarledigt 1-26 juli

Under semesterledigheten kan du ändå lägga din order i profilshopen. Leverans sker efter att vi öppnat den 26 juli igen. Glad sommar!

30% medlemsrabatt!
Medlemmar har 30% rabatt på utvalda produkter. Rabattkod fås från kansliet och anges i kundvagnen vid betalning. Rabattkoden gäller inte Gula Bandet produkter, försäljningen går oavkortat till Kamrathjälpen och vårt kamratstöd.

Profilshopens köp- och leveransinformation
I samarbete med Ecster (Handelsbanken) erbjuder vi säker kortbetalning och Swish genom e-handelskassan Ecster Pay.

Order under 100 kronor expedieras ej! Expedition och fraktkostnad tillkommer med 39:-/order. Vid skrymmande frakt tillkommer extra kostnad och det anges i produktbeskrivningen.
Fullständiga köpvillkor och leveransinformation hittar du här >>

Du når profilshopen helgfria måndagar kl 8-17, på telefon 070-381 27 99, övrig tid kan du lämna ett meddelande på svararen eller skicka ett mejl till profilshop@fredsbaskrarna.se, så återkommer vi så snart vi kan.

Ditt stöd är värdefullt!
Genom att handla i profilshopen hjälper du oss att tillvarata veteranernas och deras anhörigas intressen.
Uppdaterad: 2019-07-04, av Nina Nord