2020-09-11 11:00
Nu har du chansen att träffa en kamrat från förr på golfbanan. Sveriges Veteranförbund arrangerar golftävlingen för våra utlandsveteraner. Golftävlingen är för veteraner som gjort utlandstjänst. Spelar du inte golf? Du är välkommen i alla fall. Syftet är att träffas under gemytliga omständigheter, och spela golf. Vi kommer också att samla in pengar till Gula Bandet.

• Boende i dubbelrum 11/9-13/9 2 greenfee, tävlingsavgift, frukost och tvårätters middag vid prisutdelningen. 2295:- per person
  • Boende i enkelrum 11/9-13/9 2 greenfee, tävlingsavgift, frukost och tvårätters middag vid prisutdelningen. 2790:-
  • Boende i dubbelrum 12/9-13/9 greenfee, tävlingsavgift, frukost och tvårätters middag vid prisutdelning. 1585:- per person
  • Boende i enkelrum 12/9-13/9 greenfee, tävlingsavgift, frukost och tvårätters middag vid prisutdelning. 1830:-
  • Spel fredag, deltagande i tävlingen samt tvårätters vid prisutdelning 1295:-
  • Tävlingen lördag, samt tvårätters vid prisutdelning 995:-

Du anmäler dig via formuläret här...

Sista dag för bokning och betalning 25 augusti.
Du betalar via Swish på 0702185806 uppge ditt golfid.
Du kan även sätta in på SHB med c-nr 6631-895 004 828
Enström