Gula bandet insamling

2019-05-31 00:15
FB Hallands insamling till Gula bandet
I maj firar vi Gula Bandet–månaden för tredje året i rad. Gula Bandet säljs till förmån för Sveriges veteraner, svensk personal i utlandstjänst och deras anhöriga. Tack vare små och stora bidrag från privatpersoner och företag kan Gula Bandet stötta veteraner och deras familjer med kamratstöd och vid behov ekonomiskt för att hjälpa dem tillbaka till det vanliga livet, där sjukvården, myndigheter och försäkringar inte räcker till. Hjälp oss att göra skillnad. Tack för ditt stöd! Gula Bandet – stöttar dem som stöttat andra!

SÅ GÅ IN OCH SKÄNK EN SLANT NI HITTAR LÄNKEN HÄR NEDAN OCH EN QR Code SOM NI KAN SCANNA DIREKT OCH KOMMER TILL INSAMLINGEN EN 10:- ELLER 20:- DET BLIR MÅNGA BÄCKAR STORA NÄR VI GÅR IHOP ALLA OCH SKÄNKER EN SLANT.

FB Hallands insamling till Gula bandet

Maj 2019