Veteranträffen ÖS 11 - 14/7 2019 Resa OBS! Platser kvar! Nytt datum sista anmälningsdag 26 maj!

2019-07-11 07:00
 Veteranträffen ÖS Halmstad – 11 – 14 juli. Res tillsammans med veteraner till ÖS!

Resa med tåg från Stockholm Södra station till Halmstad. Anmäl senast 10 maj till Toiwe Norén kassör tel. 073-052 54 77. Anmälningsavgift 100:- Betalas till Fredsbaskrarna Stockholm enligt anvisning vid anmälan. Biljetten bekostas av FB Stockholm. Vid sen avbokning eller uteblivet deltagande bekostas tågbiljetterna av deltagaren. Avbokning ska ske senast 4 juli. Information kring tider kommer då bokningarna är gjorda.

Det kommer att finnas möjlighet att övernatta i 20-manna tält. Nato-säng/madrass och sovsäck eller motsvarande tas med av enskild. Först till kvarn gäller. Hygienanläggning med toalett och dusch finns på området. För mer information se www.veterantraffen.se

Juli 2019
MånTisOnsTorFreLörSön