Resa till Veterandagen 2019 i Stockholm

2019-05-28 08:23
Resan till Veterandagen är flera dagar. Åker 28/5 och kommer hem 30/5.
Vi sover på Enköpings Garnison två nätter. Kommer att åka tidigt 28/5 från Malmö via Helsingborg och Örkelljunga.
Sedan ta det lugnt och stilla på vägen hem. Med ev besök på Flygvapenmuseeum i Linköping.
Årets Veterandagen 2019 närmar sig med rekordfart! Så det börjar bli dags att anmäla sig till bussresan! Resan kostar inget, boendet är gratis resten betalar vi själva!
Resan upp till Veterandagen är i år tre dagar. Avfärd 28/5 för färd till Enköpings Garnison för övernattning. 29/5 upp och äta frukost , sedan in till Stockholm och Gärdet för firande av Veterandagen. På kvällen tillbaka till Enköping och övernatta igen. 30/5 frukost och avstädning och iordningställande av förläggning. Avfärd söderut mot hemlandet.
Tänk på att det bussen inte kan ta hur många personer som helst. När bussen är full så är den det… hur gärna vi än vill annorlunda!
När ni anmäler er. Lämna ert namn, personnummer, telefonnummer och ev Mail adress. Glöm inte att tala om ni har behov av specialkost då vi bokar frukost på Enköpings Garnison.
Personnummer är viktigt då vi just ska bo på Enköpings Garnison! De kommer att göra en kontroll på oss alla innan vi får lov att komma in och övernatta. Detta är helt enkelt för att säkerheten ställs högre än förra året. Därför är sista anmälningsdag är 28/4!
Eventuellt om allt funkar så blir det lunch och besök på Flygvapenmuseeum i Linköping på hemvägen. Obs om det funkar! Vi strävar efter det.
Ni ska anmäla er till Michael Elovfsson, via tel 0733524615, 045182822, eller Mail
Jag är inte tillgänglig på telefon 16/4 – 25/4 på grund av resa.

28/4 är sista anmälningsdag.
Anmälan till mig med e-post , telefon eller skriftligen.
Namn, personnummer, mail adress, adress och alla telefon nummer.
Skickas till min mail, rings in till mig så fort som möjligt för att få det att fungera med Enköping.
Poängtera att det är väldigt viktigt att detta fungerar. Då man har ännu hårdare krav och kontroll på Enköpings Garnison idag.
Mvh, Michael Elovfsson
0733524615, 045182822
elovf@yahoo.com

Jag är inte tillgänglig på telefon 16/4 – 25/4 på grund av resa.
Mvh, Michael Elovfsson

Juli 2019