Kongress 2019

2019-04-06 06:00
Kongressen äger rum den 6-7 april 2019 ombord på Viking Line och är öppen för alla medlemmar.

Anhöriga är också varmt välkomna att följa med på båtturen.

Föreningarna och föreningarnas delegater kommer att få information och instruktioner i en särskild kallelse.

Deltagare bokar och betalar själv sin resa senast 2019-02-15 till Falkresor, Tinna Nilsson: e-post: tinnatravel@gmail.com Telefon: 072-503 14 52

Mer information om anmälan och reseinformation hittar ni på nedan.

Motioner ska vara styrelsen tillhanda både skriftligt och digitalt två månader före kongressen, dvs den 6 februari, varefter styrelsen håller styrelsemöte.
Motioner sänds till: Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna Klostergatan 23 703 61 Örebro och kansliet@sverigesveteranforbund.se

Reseinformation.

Oktober 2019