Extra månadsträff Juli

2018-07-21 18:00
Eckerö Linjen, Hamnterminalen, 764 56 Grisslehamn, Sweden
I slutet av Juli kommer Veteranerna Uppland att göra försök att lägga en månadsträff under en dagskryssning till Åland. Träffen kommer även att vara öppen för anhöriga.

Resan kostar 90 kr per person ToR med Buss, barn under 15 kostar 0kr. På fartyget kan man välja att äta Buffé (bokas och betalas i samband med bokningen) Restaurangen Rospiggen (bordsplats bokas vi beställningen) eller någon av caféerna ombord.

Biljetter beställs och betalas via länken.

Vill man så finns möjligheten till shopping ombord.

Vi samlas i närheten av färjeterminalen för att gå igenom förhållningsregler och att alla ska få ansikten på de som åker med.

Är det några frågor så tveka inte att kontakta oss.

Juli 2018
MånTisOnsTorFreLörSön