Medlemsinloggning stängd!

Bäste medlem,
Vi har stängt möjligheten att logga in på medlemssidorna då vi har flyttat över alla medlemmar i ett nytt medlemsregister. Vi håller på att utveckla nya medlemssidor som kommer att heta ”mina sidor”. Detta är ett projekt som kommer att pågå under 2019.

Är det något du behöver få tillgång till på hemsidan som du inte längre kan komma åt hjälper kansliet dig med det.

Medlemsförmåner
Medlemsförmånerna kommer att publiceras i tidningen Fredsbaskern och det gäller även rabattkoden som from 1 maj behövs i Profilshopen för att få medlemsrabatt. Information om medlemsförmåner och rabattkod kan ni få från kansliet.

Ändringar av uppgifter
Adressändringar skickas till kansliet@sverigesveteranforbund.se eller telefon 08-25 50 30. Du kan även prata med din förening om de uppgifter som behöver ändras i registret.

Övriga frågor
Kansliet hjälper dig med de frågor som du har rörande medlemsregistret.
Kansliet når du på:
e-post: kansliet@sverigesveteranforbund.se