Föreningsnyheter

2020-10-24 14:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm

Hotellfrukost Stockholm

2020-11-01 09:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Hotellfrukost Stockholm Mornington hotell Nybrogatan 53, T-bana Östermalmstorg Första söndagen varje månad med start 4:e oktober Vi samlas runt kl. 09:00 Föranmälan en vecka innan med namn/vald frukost Örjan Noreheim Mobil 070-5927524 (gärna SMS) Arbete 08-243185 Alternativ 1 Buffe 295 kr 2 Server...

Träffplats Stockholm Pitcher's Mariatorget

2020-11-03 18:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Tisdag den 3 november 2020 kl. 18:00 - 21:00 Vi träffas första tisdagen i varje månad på Pitcher´s Mariatorget 1A. Alla veteraner och anhöriga är välkomna att umgås och ha trevligt. Väl mött! Tänk på att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer- håll avstånd!

Träffplats Stockholm Pitcher's Mariatorget

2020-12-01 18:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Tisdag den 1 december 2020 kl. 18:00 - 21:00 Vi träffas första tisdagen i varje månad på Pitcher´s Mariatorget 1A. Alla veteraner och anhöriga är välkomna att umgås och ha trevligt. Väl mött! Tänk på att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer- håll avstånd!

Hotellfrukost Stockholm

2020-12-06 09:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm

Corona Covid-19

Med anledning av den pågående Covid-19 pandemin så är alla aktiviteter anpassade utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer!
Riddargatan 29