Föreningsnyheter

Veteranfrukost 24 februari 2019 (FB Stockholm bjuder på frukost)

2019-02-24 09:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Fredsbaskrarna Stockholm bjuder på frukost. Kom och njut av trevlig samvaro och frukost på Cafe Fåtöljen Götgatan 12. Söndag 24 februari. Drop in 09.00-11.00. Alla veteraner och anhöriga är varmt välkommen.

Träffplats Stockholm 5 mars 2019

2019-03-05 18:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Alla veteraner och anhöriga är välkomna. Bor du på annat håll och är på besök i Stockholm så kom gärna in och prata gamla minnen. Här träffas utlandsveteraner från olika missioner och alla pratar samma språk.

FB Stockholm kallar till årsmöte

2019-03-07 19:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
FREDSBASKRARNA STOCKHOLM KALLAR TILL ÅRSMÖTE När: 7 mars 2019, kl. 1900 Var: Drottning Victorias Örlogshem Motioner: stockholm@fredsbaskrarna.se – Senast 7 februari Anmälan: Senast 21 februari till ordförande Kjell Johansson, kjelljw54@gmail.com

Föredrag med Ulrika Jonasson-Borggren och Mikael Borggren