FB Stockholm kallar till extra årsmöte!

2020-08-11 19:00
Tisdagen 11 augusti kl. 19:00 – 21:00

Digitalt Årsmöte via Kansliet Stockholm
11 augusti, kl 19.00
Digitalt möte via Kansliet Stockholm.

Fredsbaskrarna Stockholm kallar till ett extra Årsmöte med anledning av att det ordinarie årsmötet blev inställt pga. den rådande pandemistuationen Covid-19. Det är viktigt att vi har en fungerande styrelse och att styrelsearbetet kan fortgå trots rådande situation. Årsmötet kommer att ske i digital form via Kansliet, Stockholm.

Anmälan: fredsbaskrarnastockholm@gmail.com - senast 6 augusti OBS! Vi har ny mail adress!
Årsmöteshandlingarna finns på hemsidan under fliken årsmöte 2020

I samband med anmälan kommer information att lämnas hur man ansluter till mötet, hur man genomför röstning mm. Varmt välkomna till vårt digitala Årsmöte!

Corona Covid-19

Med anledning av den pågående Covid-19 pandemin så är alla aktiviteter anpassade utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer!
Riddargatan 29