Föreningsnyheter

Träffplats Stockholm Pitcer´s Mariatorget

2020-02-04 18:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Tisdag den 4 februari 2020 kl. 18:00 - 21:00 Vi träffas första tisdagen i varje månad på Pitcher´s Mariatorget 1A. Alla veteraner och anhöriga är välkomna att umgås och ha trevligt. Väl mött!

Träffplats Stockholm Pitcher´s Mariatorget

2020-03-03 18:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Tisdag den 3 mars 2020 kl. 18:00 - 21:00 Vi träffas första tisdagen i varje månad på Pitcher´s Mariatorget 1A. Alla veteraner och anhöriga är välkomna att umgås och ha trevligt. Väl mött!

FB Stockholm kallar till årsmöte

2020-03-17 19:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
17 mars, kl 19.00 Drottning Victorias Örlogshem Teatergatan 3 Motioner: stockholm@fredsbaskrarna.se - senast 17 februari Anmälan: stockholm@fredsbaskrarna.se - senast 3 mars Årsmöteshandlingarna kommer att finnas på hemsidan två veckor innan årsmötet

Riddargatan 29