Föreningsnyheter

Utställningen "Jag räddar liv" med Anna Henningsson

2018-03-04 11:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Anna som tidigare tjänstgjort i Bosnien, är en av dom hjältar som deltog och räddade liv under sjöräddningssällskapets insats i medelhavet. Samling 11:00 vid Sjöhistoriska.

Träffplats Stockholm

2018-03-06 18:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Alla veteraner och anhöriga är välkomna. Bor du på annat håll och är på besök i Stockholm så kom gärna in och prata gamla minnen. Här träffas utlandsveteraner från olika missioner och alla pratar samma språk.

FB Stockholm kallar till årsmöte

2018-03-21 19:00   -   Fredsbaskrarna Stockholm
Valberedningen: Förslag på styrelserepresentanter senast 21 januari till: kjelljw54@gmail.com Motioner: kjelljw54@gmail.com Senast 21 februari. Anmälan: kjelljw54@gmail.com Senast 7 mars. Årsmöteshandlingar skickas via e-post till anmälda efter den 7 mars.