Kristianstad:

"Hej kära vänner!

Då var det dags igen för en Veteranträff i Kristianstad. Lördagen den 26 september, från kl 1730 är biblioteket på Bishops bokat för oss.

Som en del av er kanske minns så fanns det ett matkrav vid förra träffen. Då denna träffen är en lördag kommer kravet tyvärr vara ännu hårdare denna gång. För att få plats till sig bokad måste man äta... Denna gång finns ett önskemål från Bishops sida att vi dessutom kommer med matbeställning innan eftersom det brukar vara ganska mycket folk som äter där (och jag har varit optimist och preliminärbokat massa platser!!). Så, gå in på hemsidan och kolla upp vad du vill ha, med alla möjliga tillbehör och stekgrader, och släng sen iväg ett mail till mig på madols81@gmail.com för anmälan.

Menyn finner du här:
http://www.bishopsarms.com/DxF-1480492/Meny_Kristianstad.pdf?TS=635706703253269994 (Kan vara lämpligt att avvakta några veckor med att bestämma mat dock för det ryktas om menyändring i månadsskiftet aug/sep. Men man kan alltid anmäla sig ändå och återkomma med mat)

Sista dag för anmälan är söndagen den 13 september.

Komsi komsi! Nu ska vi sätta deltagarrekord för Kristianstadsträffarna! :)

Madde #337"

Vi finns även på Facebook!

Vid frågor kan ni kontakta

Madeleine Ohlsson
E-mail: madols81@gmail.com