På gång i Fredsbaskrarna Sjuhärad

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 17 oktober

2019-10-17 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 17 oktober, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

FN-dagen - FB Sjuhärad - 24 oktober

2019-10-24 18:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Högtidloghållande av FN-dagen När: Torsdagen den 24 oktober, kl. 18.00 Var: Minnesstenen i Majorslunden, Borås Vi samlas vid Minnesstenen för att högtidlighållande av FN-dagen med att tända ljus och lägga ned blommor. En enkel och kort ceremoni där intresserade efter ceremonin kan äta gemensam midd...

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 21 november

2019-11-21 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 21 november, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Info för mobilanvändare

För att se kalender:
Klicka på länken "Visa fullversion av webbplatsen" här nedanför för att se kalendern då den ännu inte är aktiverad i mobilversionen av hemsidan.
Uppdaterad: 2016-02-01, av Fredsbaskrarna Sjuhärad

Radiointervju