På gång i Fredsbaskrarna Sjuhärad

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 15 mars

2018-03-15 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 15 mars, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Författaren och bloggaren (Cornucopia?) Lars Wilderäng, boende i Sätila, förärar oss med ett besök och en föreläsning! Efter föreläsningen komme...

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 19 april

2018-04-19 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 19 april, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 17 maj

2018-05-17 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 17 maj, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Info för mobilanvändare

För att se kalender:
Klicka på länken "Visa fullversion av webbplatsen" här nedanför för att se kalendern då den ännu inte är aktiverad i mobilversionen av hemsidan.
Uppdaterad: 2016-02-01, av Fredsbaskrarna Sjuhärad

Radiointervju