Medlemsavgift för 2023

Nu kan du betala medlemsavgiften för 2023

Logga in dig på "Mina sidor". Du kan logga in dig med BankId. När du är inloggad går du till "Mina fakturor". Där hittar du fakturan gällande medlemsavgiften för 2023. Du kan betala medlemsavgiften med kort eller med Swish. Har du sparat ditt bank-/kreditkort i systemet är avgiften redan dragen. Betala senast den 25/11.

Från och med den 28/11 kommer du som inte har betalat via Membersite få en faktura via Kivra. Har du inte Kivra får du en pappersfaktura via posten i början av december. I och med att Kassagirot lades ner 1/9 i år så kommer det inte att skickas ut BG-talonger med fakturorna för det går inte att betala dem fysiskt.

Gula Bandets nya gåvonummer 123 070 46 35

Gula Bandet marknadsförs och säljs av Sveriges Veteranförbund till förmån för Sveriges utlandsveteraner, svensk personal i utlandstjänst och deras anhöriga.
Tack vare små och stora bidrag från privatpersoner och företag kan Gula Bandet stötta veteraner och deras familjer med kamratstöd och vid behov ekonomiskt för att hjälpa dem tillbaka till det vanliga livet, där sjukvården, myndigheter och försäkringar inte räcker till.

Överskottet kommer veteranerna och deras anhöriga till del genom veteranstöd.

Läs mer: www.gulabandet.se

Beställ Veterankortet!

"Veterankortet är en behörighetshandling som utfärdas av Försvarsmakten till Försvarsmaktens veteraner. Veterankortet är en symbolhandling som visar att du som veteran aktivt väljer att behålla kontakten med Försvarsmakten efter din tjänstgöring. Kortet är tillika fyllt med erbjudanden och förmåner som kan nyttjas hos flera företag och organisationer i hela Sverige."

Här kan du se vilka förmåner du har med Veterankortet.

Veteransamordnare på Försvarsmedicincentrum (FömedC), Västra Frölunda är:

Maria Sääf Westin, Veteransamordnare
E-post: maria.saaf@mil.se

Våra sociala medier

Här under kan du se vårt facebookflöde och längst ner på sidan kan du se det senaste från vår Instagram.

Om du har Facebook vill vi även tipsa dig om vår Facebookgrupp som du hittar här!

NY ADRESS FRÅN 1 APRIL 2022

Karlavägen 65

Org.nr: 828001-0359
Välkommen att hälsa på, hör av dig innan!

Sveriges Veteranförbund (SVF) är förbundet som engagerar sig, före, under och efter utlandsinsats, för alla veteraner, som brytt och bryr sig om att hjälpa utsatta människor i världen. SVF tillvaratar veteranernas och deras anhörigas intressen. Gula bandet säljer vi till förmån för våra veteraner och pengarna går till Kamrathjälpen där vi ger kamratstöd.