Medlemsavgift 2022

Har du betalat medlemsavgiften för 2022? Om inte, kan du göra det här.
Logga in dig på "Mina sidor". Du kan logga in dig med BankId. När du är inloggad går du till "Mina fakturor". Där hittar du fakturan gällande medlemsavgiften för 2022. Du kan betala den direkt med kort eller med Swish.

Eller skanna QR-koden här under med mobilen så kommer du direkt till rätt sida i mobilen!

Beställ Veterankortet!

"Veterankortet är en behörighetshandling som utfärdas av Försvarsmakten till Försvarsmaktens veteraner. Veterankortet är en symbolhandling som visar att du som veteran aktivt väljer att behålla kontakten med Försvarsmakten efter din tjänstgöring. Kortet är tillika fyllt med erbjudanden och förmåner som kan nyttjas hos flera företag och organisationer i hela Sverige."

Här kan du se vilka förmåner du har med Veterankortet.

Veteransamordnare på Försvarsmedicincentrum (FömedC), Västra Frölunda är:

Maria Sääf Westin, Veteransamordnare
E-post: maria.saaf@mil.se

Våra sociala medier

Här under kan du se vårt facebookflöde och längst ner på sidan kan du se det senaste från vår Instagram.

Om du har Facebook vill vi även tipsa dig om vår Facebookgrupp som du hittar här!

Riddargatan 29

Sveriges Veteranförbund (SVF) är förbundet som engagerar sig, före, under och efter utlandsinsats, för alla veteraner, som brytt och bryr sig om att hjälpa utsatta människor i världen. SVF tillvaratar veteranernas och deras anhörigas intressen. Gula bandet säljer vi till förmån för våra veteraner och pengarna går till Kamrathjälpen där vi ger kamratstöd.