Välkommen till Fredsbaskrarna Östergötland

Träffplats Norrköping
Hemvärnsgården F 13 Bråvalla. Varannan månad (ej maj-augusti)
Kontaktperson: Lars Svärdström
Telefon:
Mail: fredsbaskrarnaost@gmail.com
Uppdaterad: 2018-03-24, av FB Norrköping

Välkommen till Veteranträff / Årsmöte

2019-02-28 17:00
Ordförade för vårt förbund, Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna Sverige.
Sverkers föredrag har rubriken ”En historisk exposé i försvarsfrågan från ÖB-tiden till idag” med avslutande frågestund!

Välkommen till Veteranträff / Årsmöte

Kvällens föreläsare är Sverker Göranson, Ordförade för vårt förbund, Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna Sverige. Sverkers föredrag har rubriken ”En historisk exposé i försvarsfrågan från ÖB-tiden till idag” med avsltande frågestund!

Datum: Torsdagen 28 februari kl. 1715. [Middag påbörjas kl. 1800 - Observera tiden!!!!]
NY PLATS DENNA GÅNG !!!!!! Plats : ***OBS** Hagagatan 2 - Rugbyklubben Troján - Bakom ÖB **OBS*** https://www.hitta.se/sök?vad=trojan

Middagen består av: Pannbiff med lök och brunsås, stektpotatis och lingon. Sallad bröd och dryck - Pris 60:-

Vi vill ha din anmälan senast tisdagen den 25 februari för att kunna göra en korrekt matbeställning.

Anmälan är bindande vad avser maten!

Anmälan görs via denna länk : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNampfDMc3fsXegmcswY60KUCOJnhKGRCTLVfAHItFqWW1BQ/viewform?usp=pp_url

-För frågor, krångel med anmälan eller avanmälan, kontakta Lars Svärdström på mail: fredsbaskrarnaost@gmail.com och i andra hand på 0706-771739!
- Du måste svara på de frågor som är märkta med en röd stjärna (*)

*** Har du gjort rätt så ska du få ett svarsmail med en kopia på det du har svarat i anmälan din inkorgl! ***