Från höger Niklas Nordström, Allan Carlsson, Lillemor Nilsson, Bo Carlsson, Ulrik Danielsson och Lennart Holtrin

Veteranfirande i Luleå

I samband med Flygets dag på F 21 den 26 augusti 2017 så genomfördes också en Veteranceremoni. Dagen till ära deltog ett antal prominenta gäster bl a försvarsminister Peter Hultqvist, ÖB Micael Bydén, stf C INS Berndt Grundevik, C FV Mats Helgesson samt Luleås kommunalråd Niklas Nordström.

Ceremonin inleddes med tal av C F 21 öv Carl-Johan Edström och därefter följde kransnedläggningar av C F 21 och ordförande FB Norr.

Korumet leddes av flottiljpastorn Staffan Klingert och efter avslutad ceremoni bjöds det på fika på mässen.

Uppdaterad: 2017-10-10, av Fredsbaskrarna Norr