Veteranceremoni på I 19 den 29 maj 2019. Från vänster Sven-Erik Lundberg, Annelie Forshage (ordförande) och Mårten Öyen

Välkomna till FB Norr

FB Norr aktiviteter år 2019 avslutades med ett välsmakande julbord den 27 november i Frivillighuset i Boden. Förutom ett 20-tal medlemmar så deltog även Peter Enström från SVF styrelse. Han förärade vår fd ordförande Lillemor Nilsson med Board of Nordic Veterans Federation (BNVF) förtjänstmedalj i brons. Lillemor fick den som erkänsla för hennes långa och trogna insats för internationellt och nordiskt veteranarbete - Grattis Lillemor. Avslutningsvis så delade ordförande Annelie Forshage ut priser på lotteriet. Alla lämnade julfesten mätta, nöjda och belåtna.

Kommande verksamheter:
- 26 dec Träffplats Luleå kl 17.00 (OBS! tiden) på O´Learys i Luleå