På gång i Fredsbaskrarna Jönköpings län

Vårens träffar på John Bauer Hotell i Jönköping - 2019

Vi träffas på John Bauer Hotell kl. 19.00. Hotellet har som vanligt mat och dryck till ett bra pris.
6:e februari Björn Almer berättar om livet som hundförare i Gaza
Björn Almer visar bilder och pratar om sin första FN-bat XXIII G, 1964, då han tjänstgjorde som hundförare vid ADL (gränsen mellan Egypten och Israel) m.fl. platser.

Årsmöte den 6 mars kl. 19.00 på John Bauer Hotell i Jönköping. Motioner ska vara inlämnade senast en månad före detta datum. Ingen anmälan krävs.
Efter det snabba mötet har vi vanligt barhäng

3:e april Veteranträff
Ett intressant föredrag är på gång men vi väntar i skrivande stund på slutgiltigt svar från personen i fråga. Se hemsidan för vidare information.

1:a maj Bosnien 1994 och 2017 – en jämförelse
P-G Dolk och Mats Ruderfors jämför sin tid på BA02 och vad som hänt i missionsområdet sedan dess från deras resor dit 2017 och 2019.

Årsmöte 2019 – onsdagen den 6 mars kl. 19.00

Medlemmar kallas till Fredsbaskrarna F-läns årsmöte den 6 mars kl. 19.00 på John Bauer Hotell i Jönköping. Motioner ska vara inlämnade senast en månad före detta datum.

Ingen anmälan krävs.

Efter det snabba mötet har vi vanligt barhäng.

Välkomna / Styrelsen i Fredsbaskrarna F-län

Vi finns på Facebook numera, sök på Sveriges Veteranförbund Jönköping