Välkommen till Fredsbaskrarna Halland!

Uppdaterad: 2017-11-23, av Halmstad

Inbjudan till föreläsning den 15 Oktober

2019-10-15 18:00
Rolf Porseryd är journalist och utrikespolitisk kommentator och har sedan 70 talet bevakat en rad av konflikter, naturkatastrofer och krig runt om i världen. I mer än 40 år har han arbetat som utlandsreporter på Sveriges Radio, Sveriges Television och TV 4. Han har varit utlandsstationerad som korrespondent i Syd Amerika (Peru), Nord Amerika (New York) Europa (Paris) och Asien (Hongkong) i sammanlagt 17 år.
Rolf har haft möjlighet att besöka svenska fredsoperationer i Bosnien, Afghanistan och Kosovo och har rapporterat från mer än 130 länder i världen.

Anmälan sker till halmstad@soldathem.orgmed namn, begränsat antal platser så först till kvarn.
Riddargatan 29