Föredrag av Flottiljområdets kamrat- och veteranförening Halmstad.

Hej alla!
Föredraget Den 19 januari 2022 på Soldathemmet Lv6 kl 1800-2000 har blivit inställt på grund av nya restriktioner. Återkommer med nytt datum när restriktionerna ändras.

Den 19 januari 2022 så inleder vi det nya verksamhetsåret med en föreläsning av Alf Ingesson Thoor. Han kommer att prata om boken som han är medförfattare till " De som aldrig kom hem ". Missa inte chansen att få lyssna på detta intressanta föredrag. Vi träffas på Soldathemmet Lv 6 den 19 januari kl 1800-2000. Anmälan sker på

info@fkvf.se.

senast den 17 januari så att vi kan informera Soldathemmet om hur många fika som de kan förvänta sig denna kväll.

Besök gärna Flottiljområdets kamrat- och veteranförening Halmstad. Klicka här.

0 kommentarer
Riddargatan 29

Sveriges Veteranförbund (SVF) är förbundet som engagerar sig, före, under och efter utlandsinsats, för alla veteraner, som brytt och bryr sig om att hjälpa utsatta människor i världen. SVF tillvaratar veteranernas och deras anhörigas intressen. Gula bandet säljer vi till förmån för våra veteraner och pengarna går till Kamrathjälpen där vi ger kamratstöd.