Exempel på ett veterankort.

Veteransamordnare

BESTÄLL VETERANKORTET!
"Veterankortet är en behörighetshandling som utfärdas av Försvarsmakten till Försvarsmaktens veteraner. Veterankortet är en symbolhandling som visar att du som veteran aktivt väljer att behålla kontakten med Försvarsmakten efter din tjänstgöring. Kortet är tillika fyllt med erbjudanden och förmåner som kan nyttjas hos flera företag och organisationer i hela Sverige."

Veteransamordnare på Luftvärnsregementet, LV 6 är

Robert Trupp

E-post: robert.trupp@mil.se

För mer information kan Ni klicka in Er på http://veterankort.se

Beställningsblankett i word-format (.docx): Fyll i blanketten, spara den på din dator, bifoga filen i ditt mail.

Beställningsblankett i pdf-format (.pdf): Skriv ut blanketten, fyll i och skicka med post till förbandet.