Inbjudan till familjehelg på High Chaparral

I samarbete mellan Sveriges Veteranförbund, Veterankort, Soldathemsförbundet och High Chaparral bjuder vi in till en familjehelg den 11-12 augusti.
 Kasta in familjen i äventyret på High Chaparral
Bildtext: Kasta in familjen i äventyret på High Chaparral. Foto High Chaparral
Dagen börjar klockan 09.30, med speciellt insläpp för veteraner och anhöriga. Parken öppnar normalt klockan 10.00. Ni roar er i parken hela dagen till rabatterade priser. Efter stängning erbjuds en exklusiv veterankväll i den delen av parken som kallas México. Maten består av en tacobuffé och det kommer att vara underhållning för barn och vuxna.

Unikt erbjudande för dig som är medlem i SVF
Sveriges Veteranförbund erbjuder sina medlemmar under lördagen gratis inträde, fika på förmiddagen, lunch på dagen, middag* på kvällen och tågbiljetter inne på området.

Anmälan är nu stängd!

* De första 200 anmälda, medlemmar (gäller även icke medlemmar i SVF) och familjemedlemmar, kommer att bli bjudna på fest med middag på lördagskvällen 11 augusti. Först till kvarn! (Sista anmälningsdag är 25/7)

För icke medlemmar gäller:
En dag kostar 215 kr/person (ord. 320 kr)*
Två dagar 275 kr/person (ord. 400 kr).
Mot uppvisande av Veterankort är det 160 kronor för en dag och 200 kronor för 2 dagar.

För de som önskar att sova över finns möjlighet att bo på hotell eller stuga till 20% rabatt. Det finns även campingplats.
OBS! Bokning av boende görs via >> High Chaparral <<
Vid middagen finns det plats för max 200 personer. Först till kvarn!

Väl mött!
Uppdaterad: 2018-07-24, av Per Lennartsson

Veteranfamiljehelg

Bildtext: Kasta in familjen i äventyret på High Chaparral. Foto High Chaparral
Sveriges Veteranförbund, Soldathemsförbundet och Veterankort kommer tillsammans med High Chaparral Nöjespark att genomföra en familjehelg 2018. Evenemanget är öppet för alla veteraner och familjer. Mer om fina rabatterna på boende och entré till nöjesparken kommer i nästa nummer av Fredsbaskern men även på hemsidan och Facebook. Datum att reservera i kalendern är 11-12 augusti.

Uppdaterad: 2017-12-06, av Per Lennartsson