Succén från förra året är tillbaka! - Veteranfamiljehelg

Kasta in familjen i äventyret på High Chaparral. Foto High Chaparral
I samarbete mellan High Chaparral Sweden, Sveriges Veteranförbund, Invidzonen och Soldathemsförbundet bjuder vi in till en veteranfamiljehelg på High Chaparral och med rabatterade priser för SVFs medlemmar.

Förra året arrangerades för första gången en mycket uppskattad veteranfamiljedag på High Chaparall, och den 24 augusti är det dags igen, men redan på kvällen den 23 augusti samlas vi!

Först till kvarn
Ni som är medlemmar i SVF bjuds på entré och lunch den 24 augusti. Anmäl dig här och anmäl också hur många ni är i familjen som kommer på middagen den 23 augusti. kansliet@sverigesveteranforbund.se
(gäller anmälan till middag (begränsat antal platser) men också om du som är medlem vill bli bjuden på entré och lunch den 24 augusti)

Rabatterade veteranpriser (Veterankort) bokas via: https://booking.visbook.com/se/5028
Obs! Dessa rabatterade priser gäller endast om man anmäler sig via High Chaparrals bokningssida. I annat fall är det ordinarie pris som gäller i kassan.
Glöm inte att boka biljetter till övriga i familjen och ev övernattning.

Varmt välkomna!

Uppdaterad: 2019-05-21, av Per Lennartsson