Blue Berets MC Sweden

Länk till Blue Berets MC Sweden's hemsida

Årsmötet 2018

Årsmöte 2019 - 10-12 maj - Ravlunda skjutfält

Alla medlemmar och stödmedlemmar hälsas hjärtligt välkomna till BBMCS Årsmöte 2019.
Plats: Ravlunda skjutfält
Datum: 10-12 maj
Lördag: 11 Maj Årsmöte kl.11:00

Aktiviteter: Musik, mat och dryck, tävlingar, lotterier och givetvis en massa mingel under helgen med kända och okända.

Anmälningar tas ENDAST emot per mejl. Ej via telefon,SMS eller Messenger. Det är Madde som tar emot anmälningarna på: arsmote2019@gmail.com

Här kommer Maddes regler/önskemål för när man anmäler sig:
1. Ange medlemsnummer (är man support anger man det istället)
2. Anmäl ankomstdag och hur länge man stannar (för matbeställning)
3. Ange önskemål gällande rum. Finns enkelrum, 2-bädds och 4-bädds. Finns det önskemål gällande sambos går det utmärkt att hojta till om det!
4. Anmäl endast dej själv och ev respektive. Var och en här är vuxna nog att anmäla sig själv. Blir alldeles för roddigt för mej om man anmäler en hel skolklass, så lätt att någon missas.

Varje anmälan kommer det att skickas personlig kvittens på så fort anmälan är behandlad rent administrativt. Tycker du det dröjer alltför många dagar så hör av dej igen. Kan ha missats eller så har jag bara tagit en liten paus.
Självklart är det upp till var och en att anmäla specialkost!
Tack på förhand! 😃

Obs! Sista anmälningsdatum är 5 Maj därefter är anmälan bindande.