Hur man handlar

Så här går det till att handla i vår webbshop/profilshop:
  1. Gå till vår profilshop https://www.sverigesveteranforbund.se/profilshop
  2. Välj önskad produkt som du vill köpa. Fyll i önskat antal och klicka på "Köp".
  3. Högst upp på sidan till höger finns "Kundvagnen". Här klickar du för att se de varor du handlat.
  4. För att göra klart din order och betala klickar du på ”Gå till kassan”. Observera att fraktkostnaden inte syns förrän du ska betala.
  5. Om du har handlat i profilshopen tidigare kan du loggar in med dina uppgifter. OBS! Tidigare medlemsinloggning fungerar ej längre. Om du glömt lösenordet kan du begära ett nytt.
  6. Om du är ny kund, klicka "Snabbkassa" eller "Skapa konto".
  7. Välj kundkategori, privatperson eller företag.
  8. Leveranssätt är postpaket (går inte att ändra)
  9. Betalsätt (går inte att ändra) är med kort eller Swish via Ecster (Handelsbanken).
  10. I fältet "Övrigt" kan du välja att skriva ett meddelande till butiken.
  11. Rabattkod – här anger du om du har en rabattkod – som medlem i Sveriges Veteranförbund får du 30% rabatt på utvalda produkter. Saknar du rabattkod, kontakta Kansliet.
  12. Klicka på ”Fortsätt” för att gå till nästa steg.
  13. Skicka order. Här måste du godkänna våra köpvillkor och även hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR.
  14. Klicka på ”Godkänn beställning”. Klart! Nu kommer du få slutföra betalningen på separat sida hos Ecster.
Riddargatan 29