Välkommen till Profilshopen!

Få upp till 55 % lägre pris!
Medlemmar erhåller upp till 55 % lägre pris och får tillgång till alla veteranprodukter som annars inte visas, se hur du loggar in här. Erbjudandet gäller inte Gula Bandet produkter, försäljningen går oavkortat till Kamrathjälpen och vårt kamratstöd.

Nya priser i shoppen!
Från 1 januari 2017 kommer vi att justera priserna på ett flertal produkter. De nya priserna kan du läsa i Fredsbaskern #4/2016. Vi kommer även att ta bort expedition- och fraktavgiften inom Sverige på de flesta produkter. Till utland, skrymmande eller extra tunga försändelser kommer frakt att debiteras. Lägsta ordervärde kommer fortsatt att vara 100 kronor.

Ditt stöd är värdefullt!
Genom att handla i profilshopen hjälper du oss att tillvarata veteranernas och deras anhörigas intressen.
Uppdaterad: 2017-01-16, av Nina Nord

Följ på Mynewsdesk