Välkommen till Profilshopen!

Få upp till 55 % lägre pris!
Medlemmar erhåller upp till 55 % lägre pris och får tillgång till alla veteranprodukter som annars inte visas, se hur du loggar in här. Erbjudandet gäller inte Gula Bandet produkter, försäljningen går oavkortat till Kamrathjälpen och vårt kamratstöd.

Profilshopens köp- och leveransinformation
Den 1 januari 2017 justerade vi priserna på flertalet produkter, även expedition- och fraktavgiften inom Sverige togs bort. Till utland, skrymmande eller extra tunga försändelser kommer frakt även fortsättningsvis att debiteras. Lägsta ordervärde är 100 kronor.
Du når profilshopen helgfria måndagar kl 8-18, på telefon 0703812799, övrig tid kan du lämna ett meddelande på svararen eller skicka ett mejl till profilshop@fredsbaskrarna.se, så återkommer vi så snart vi kan.
Mer information hittar du här...

Ditt stöd är värdefullt!
Genom att handla i profilshopen hjälper du oss att tillvarata veteranernas och deras anhörigas intressen.
Uppdaterad: 2017-12-11, av Lottie Nordström