Studiebesök!

2017-10-05 18:00
Hej på er allihopa! Hoppas allt är bra med er och att sommaren varit fin. Jag har haft det gott och är nu i full gång med planering inför hösten. Fotoutställningen får vänta ett tag framåt för det finns inte utrymme för det under hösten.

Den 5/10 kl.18.30 är vi välkomna till gamla huvudcentralen som tillhörde Flygledningsenheten och civilförsvaret i Halmstad. Denna central är belägen under Galgberget. Ulf Ahlbäck visar oss och berättar om denna spännande plats...

OBS!!! Anmälan till halmstad@soldathem.org senast den 1/10 så Ulf vet hur många vi blir. Vi samlas vid Soldathemmet kl.18.15 och ta ta oss dit gemensamt.

Onsdagen den 18/10 kl.18.00 kommer Joacim Bom till oss och berättar om sina upplevelser under insats då han blev tillfångatagen och tiden efter det.
Ingen anmälan krävs!

Sprid gärna detta till veteraner och anhöriga som ni tror kan ha intresse av att komma!

Väl mött! /Annelie på Soldathemmet i Halmstad

Oktober 2017