Inbjudan till chefen LV6 Anders Svensson

2017-03-01 18:00
Då var vi inbjudna till veteranträff av chefen LV6 Anders Svensson till officersmässen. Se informationen nedanför i inbjudan och att tänk på att anmäla er till robert.trupp@mil.se OSA senast 22 februari så ni inte missar det. Det var en mycket trevlig tillställning föra gången vi var inbjudna.

SÅ GLÖM NU INTE ANMÄLA ER.

Garnisonschefen Överste Anders Svensson hälsar alla veteraner välkomna till veteranträff på officersmässen Luftvärnsregementet den 1 mars kl 1800.
Garnisonschefen berättar om aktuellt läge i Försvarsmakten och totalförsvaret i stort samt Regementsförvaltaren Per Ljungnér kommer att ha ett föredrag om sin tjänstgöring i Korea

Det finns möjlighet för de som vill ,att beställa mat till träffen. Det blir pyttipanna med ägg samt måltidsdryck. Kostnad ca 110 kr som betalas på plats.
Anmälan om deltagande samt om ni skall ha mat sker till robert.trupp@mil.se.
OSA senast 22 februari.
Kaffe samt alternativa drycker finns att köpa under kvällen.
Program:
1800 Samling Regementsvakten Lv6