Medlemshantering via hemsidan!

Nu är vi igång med medlemshantering på hemsidan och här kan du som medlem hantera dina kontaktuppgifter som adress, telefon, e-post m.m. Din inloggning ger dig möjlighet att se medlemsförmåner, dokument, filer och erbjudanden riktat till dig som medlem.

Nedan finns en beskrivning över hur du loggar in och hur sidan för medlemsuppgifterna ser ut. Dina inloggningsuppgifter fick du men Fredsbaskern nr 4-2013. Saknar du inloggingsuppgifter, kontakta oss på kansliet, telefon: 08-25 50 30 eller e-post: kansliet@sverigesveteranforbund.se

När du är inloggad så klickar du på knappen * för att "Logga in i shoppen" för att kunna handla i profilshoppen som medlem. Om du inte är inloggad som medlem kan du inte handla produkter som är unika för medlemmar. Bli medlem nu!

Vid problem kontakta oss på kansliet, telefon: 08-25 50 30 eller e-post: kansliet@sverigesveteranforbund.se
Uppdaterad: 2015-10-07, av Per Lennartsson