Bli medlem i Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna?

Delar du våra intressen är du välkommen till oss - veteran eller inte - spelar ingen roll!

Registrera Dig som ny medlem under Medlemsansökan och betala din medlemsavgift direkt! Eller skicka e-post till kansliet@sverigesveteranforbund.se och be om ett inbetalningskort.

Medlem
Medlemskap beviljas den som uppfyller förutsättningarna i beskrivningen av Vem är Veteran och som betalt medlemsavgift.

Stödmedlem
Alla som vill stödja förbundet och verka för dess syften och målsättning kan beviljas stödmedlemskap. Stödmedlemskap inom SVF medger närvaro vid kongress men inte rösträtt. Du har också tillgång till de aktiviteter som förbundet eller föreningarna anordnar.

Avgifter
Medlemsavgifterna är desamma för medlem och stödmedlem. De är som följer;

För 1 år är avgiften: 230 kr
För 5 år är avgiften: 1100 kr
För 10 år är avgiften: 2100 kr

Stödmedlemskap för företag, föreningar, organisationer
Föreningar, förbund och organisationer som vill stödja förbundet och verka för dess syften och målsättning kan ansöka om stödmedlemskap i SVF. Dessa föreningar, förbund och organisationer betalar en särskild medlemsavgift.

Årsavgift för företag, föreningar och förbund är 600 kr.

Medlemsärenden
Alla medlemsärenden hanteras via kansliet, kansliet@sverigesveteranforbund.se.
Har du frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig.

Är du redan medlem i Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna, kan du också använda dig av Medlemsadministrationen. Då loggar du in överst till höger på sidan eller i menyn till vänster.

Vi ser fram emot att ha Dig som medlem hos oss i Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna!

Följ på Mynewsdesk

Prenumerera på vårt nyhetsbrev