Så engagerar du dig under Gula Bandet-månaden!

Du har väl inte missat att Gula Bandet-månaden drar igång nu på måndag 1 maj? För första gången sedan starten 2009 uppmärksammar Sveriges Veteranförbund Gula Bandet en hel månad! Firandet kommer synas över hela landet och avslutas med Veterandagen 29 maj och utnämnandet av Årets veteran 2017.

Vi behöver din hjälp!
Nu behöver vi din hjälp för att sprida kunskap om Sveriges veteraner för att engagera fler. Hur kan då du hjälpa till?

Starta en egen insamling online
Du kommer under Gula Bandet-månaden få möjligheten att starta din alldeles egen insamling via SVF:s hemsida. Detta kan du göra helt på egen hand eller varför inte engagera din förening? Ju fler som deltar desto bättre.

Starta en egen insamling här

Med enkla medel kan du som medlem vara med och engagera dig själv och andra i Gula Bandet. Genom Gula Bandet får alla Sveriges veteraner den erkänsla och respekt de förtjänar. I maj färgar vi, tillsammans, hela Sverige gult!
Uppdaterad: 2017-06-09, av Per Lennartsson