Föredrag med Stig-Inge Blennow 20/9

Onsdagen den 20 September gästar Stig-Inge Blennow Soldathemmet i Skövde. Stig-Inge har gjort 5 utlandsinsatser i FN-tjänst (Libanon L-94-102-104 och Bosnien BA01-02) och kommer att berätta lite om sig själv och sina upplevelser.
Stig-Inge skadades i Bosnien 1994 vid robotbeskjutningen i Ribnica där totalt fem svenskar skadades. Han kommer att berätta om området de var placerade i, situationen som uppstod i området och berätta kring beskjutningen. Avslutningsvis kommer Stig-Inge att visa bilder på hur området ser ut i dag.

facebook.com/events
Uppdaterad: 2017-07-21, av Fredsbaskrarna Skaraborg

Träffplats Skövde!

Välkommen till den nystartade träffplatsen i Skövde!

Den andra tisdagen i månaden träffas vi kl 19.00 på Pitcher´s i Skövde. Den första träffen är 14/3.

Tala om att du tillhör Fredsbaskrarna så får du rabatt!

Kom och träffas och ät eller drick något gott!

Väl mött!
Uppdaterad: 2017-07-21, av Fredsbaskrarna Skaraborg