På gång i Fredsbaskrarna Sjuhärad

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 16 november

2017-11-16 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 16 november, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 21 december

2017-12-21 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 21 december, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 18 januari

2018-01-18 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 18 januari, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Info för mobilanvändare

För att se kalender:
Klicka på länken "Visa fullversion av webbplatsen" här nedanför för att se kalendern då den ännu inte är aktiverad i mobilversionen av hemsidan.
Uppdaterad: 2016-02-01, av Fredsbaskrarna Sjuhärad

Radiointervju