På gång i Fredsbaskrarna Sjuhärad

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 18 maj

2017-05-18 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Träffplats Borås - FB7H När: Torsdagen den 15 december, kl. 19.00 Var: Restaurang Renässans (Öl- och vinkällaren under restaurangen), Sandgärdsgatan 25, Borås Fredsbaskrarna Sjuhärad på Facebook: www.facebook.com/groups/fredsbaskrarnasjuharad/

Veterandagen - Borås

2017-05-29 14:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad
Invigning av minnesstenen i Majorslunden på Veterandagen klockan 14:00. Veteraner, kom gärna iförd basker och/eller andra attribut relevanta för din mission. Klicka här för karta WGS84: Latitude: 57.711890 Longitude: 12.921019 Grader, minuter och sekunder: Latitude: N57 42 42 Langitude: E12 55 15

Träffplats Borås - FB Sjuhärad - 15 juni

2017-06-15 19:00   -   Fredsbaskrarna Sjuhärad

Info för mobilanvändare

För att se kalender:
Klicka på länken "Visa fullversion av webbplatsen" här nedanför för att se kalendern då den ännu inte är aktiverad i mobilversionen av hemsidan.
Uppdaterad: 2016-02-01, av Fredsbaskrarna Sjuhärad

Radiointervju