Lite information

Hej veteraner!

Medlemskap
Alla som bor i Örebro län och blir/är medlemmar SVF är med automatik medlemmar i Fredsbaskrarna Örebro. Det kan gälla anhöriga eller andra i din bekantskapskrets som vill vara med att stödja Sveriges veteraner. Dessa är mer än välkomna att delta i våra aktiviteter.

Veteranträffar under hösten

4/9 Söndag. Vi besöker Arsenalen i Strängnäs för årets sista stridsfordonsuppvisning. Vi träffas kl 09.00 på parkeringen utanför Strike bowling för gemensam transport. Uppvisningen startar kl 11.00. Föranmälan senast 26/8 till Stefan tel: 0703236934 eller Peder tel: 0707673219. Fredsbaskrarna Örebro bjuder på transport och inträde, möjlighet till fika/ mat finns att köpa på plats. Länk till: ARSENALEN

6/10 Torsdag. Traditionsenligt baskermästerskap i bowling. Vi träffas strax innan kl 19.00 på Strike för att prova ut vinnarskorna. Föranmälan senast 3/10 till Stefan tel: 0703236934 eller Peder tel: 0707673219.

6/11 Söndag. Frukost/ brunch på First Hotell på Storgatan 24. Föranmälan senast 1/11 till Stefan tel: 0703236934 eller Peder tel: 0707673219.

2/12 Fredag kl 18.30. Jultallrik på Örebro Kulturbryggeri, Föranmälan till Stefan tel: 0703236934 eller Peder tel: 0707673219. OBS! Cash is king, de tar endast kontanta pengar om du vill prova något på bryggeriet. Välkommen

Uppdaterad: 2016-11-28, av Fredsbaskrarna Örebro

På gång i Fredsbaskrarna Örebro