Fredsbaskrarna Gotlands kamratstödjare

Fredsbaskrarna Gotlands kamratstödjare är:

1. Arle Othberg
  2. Peter Enström

Du når kamratstödjarna på Kamratstödstelefonen 020-666 333 eller via e-post 020666333@fredsbaskrarna.se

Se även denna sida för kamratstöd klicka här...

Gula Bandet

Det är viktigt för våra kamrater i utlandstjänst att känna stödet hemifrån, när de utför krävande uppgifter för att hjälpa våra medmänniskor i utsatta situationer runt om i världen. Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna marknadsför och säljer Gula Bandet till förmån för Sveriges veteraner och svensk personal i utlandstjänst. Överskottet kommer veteranerna och deras anhöriga till del genom Kamrathjälpen. Veteraner för veteraner och deras anhöriga!
Läs mer här

Uppdaterad: 2016-03-08, av Fredsbaskrarna Gotland