Välkommen till Fredsbaskrarna Gotlands hemsida

Styrelsemöte kl 18.00 på Arbetarrörelsens hus

Golftävlingen 2017

2017-09-09 09:00   -   Fredsbaskrarna Gotland
Golftävlingen kommer 2017 att spelas på Slite GK på Gotland. Gemensamt boende blir på Slite Strandby. Den 9 september så kommer tävlingen att spelas. Nu kan boka i golf.se Klicka för årets inbjudan i pdf Sprid budskapet till en fredskamrat. Har du frågor kan du ringa till Enström 070 218 58 06

After Work

2017-09-15 17:00   -   Fredsbaskrarna Gotland
Fredagen 15 september har vi after work träff på Bad Wolf. Som vanligt rabatt på menyn och en fredagsöl till specialprice. Vi träffas 17.00 på Bad Wolf Adelsgatan 1. Välkomna

After Work

2017-11-10 17:00   -   Fredsbaskrarna Gotland
Fredagen 10 november har vi after work träff på Bad Wolf. Som vanligt rabatt på menyn och en fredagsöl till specialprice. Vi träffas 17.00 på Bad Wolf Adelsgatan 1. Välkomna